قصص سكس محارم ام وابنها وناكها في كسها وهي نايمة قصص محارم

0 views
0%

قصص سكس محارم ام وابنها وناكها في كسها وهي نايمة قصص محارم

شفافة بعض المرات تبرز مفاتنها و طزها و بزازها و كانت تخرج بها الشارع و انا شخص متفتح لا امانع على دالك و انني احب من ينضر اليها في الشارع و يتحرش بيها و هي كمان كانت مبصوطة و كانت طريقة كلمها متيرة زي القحبة مع الزبائن في محل الخياطة الدي فتحته امام قريب من البيت و كانت تتجمع فيه مع نسوان معضمهم بنفس الشكل و الباس و الكلام و كانو يفضلو يتكلمو فكلام سكس و مغمراتهم الجنسية مع رجال من ورى جوازهم و انا كنت افضل ابص على طيز و بزاز كل وحدة منهم و هم كانو بيعفبهم الكلام ده و كنت لما برغع للبيت استمني عليهم و خصوصا عندما ياتون لبتنا و ينزعون ملابسهم كلها و يجلسون بستين و البوكسر او البكيني او اي اسم اخر و امي كمان كانت بتجلس معاهم بنفس الشكل و في مرة دخل معايا صحابي البيت عشان يدرسو معايا خصوصا في ايام الحرارة ايام الاعدادية كنو يبصو عليهم و كانو بتغزلو بامي و انهم كانو عيزين ينكوها و يلحسو بززها و انا كنت مبصوط بصراحا و كانو لما يدخو من باب الشقة يرحو يسلمو عليها و زي مقلتلكو امي متحررة كثيرا و كان واحد يسلم عليها و التنين يعملو زي ميكونو بينكوها و كانو يخشو معايا الوضة و يستمنو عليها و هم بيقلولي عيزين ينكو امي و يغتصبوها فخفت من الفضايح و خسرتهم رغم انه كانو بيجيئو عندي ديما بس انا مبفتحلهمش و دا الى خلاني اتخيل امي القحبة فعلا كشرموطا بتتناك من صحابي و الجران و كل الناس المهم انا كنت بلاحض كل مرة لما بكون راغع من المدرسة في ايام الإعدادية انه صاحب الدكان او الخضار بيكونو نزلين من الشقة بتعتنا فكنت بستغرب و كنت بشتهي انو في حد ينكها منهم بس كنت بأول انهم غايين على فلسهم و لما بطلع للبيت بلائي امي لبسه اميص نوم اصلها عندها كتير كل مرة بتلبس واحد و هي حطا مكياج و شعرها مسرح و رحتها زي الفل فاكدت ان هناك شيئ غريب حتى احد الايام حيت قد تغيب استاد من المدرسة و رجعت الى البيت و كان عندي مفتاح احتياطي المهم فتحت فلئيت الباب مأفول من غوه فلما فتحت خرجت هي و صاحب المحل الي هي بتشتغل فيه خياطة خرج و سلم عليا و يعني دخلني للمطبخ بيعلمني الزاي اغير انبوبة الغاز المهم دخلني الشك هو دا الى خلاني افتكر الناس الى بتنزل من شقتنا و انهم فعلا بينكو امي الشرموطة فقررت بعد كام يوم ان لا ادهب للمدرسة و استخبى في الدلاب و اشوف ايه الي بيحصل اول مره فضلت مستخبي و محصلش حاغة بس و انا في الدولاب بعد ما هي استحمت اصلها بتستحما كل يوم المهم خرجت و حطت المنشفة على السرير و دي اول مره اشوف امي المتناكة و هي عريانة من غير اي حاغة كان طزها الابيض الملبن بتهز و هي بتنشف شعرها ادام المراية بكتر الربربة و بززها الابيض و الحلمات الحمر و فخدها الجميلة المهم اجلت كل دا ليوم تاني بعد منزلت للمحل و بعد يومان رجعت استخبيت تاني و حصل الي كنت عيزه دخل صاحب الدكان الي تحتينا في حوالي 3 بعد الضهر المفروض انا رحت للمدرسة دخل و كانت لبسة فستان اصير احمر شفاف و كان بزازها هينط منو و فلقت طزها بينا منو اوي و كانت لبسه عله بنوار احمر شبه شفاف انا لما شفتها وقف زبي سمعت الباب اتفتح و صوت بوس و ضحك شراميط وقف زبي اكتر و فجئه لئيتو داخل و هو شيلها اصلو كان ضخم و لو عضلات من ناس بتوع البادية و هي متشعلئة في رئبتو و و بيبوسو بعض بوس ساخن اوي اول مرة اشوفو مباشرة ادامي كان زبي هينط من البنطلون و بعد بوس كتير رماها على السرير زي افلام في يوم الدخلة على ضهرها و كان نص بززها خاج من الفستان و بتدى يبوس فلقة بززها و حط وشو في بزازي و امي الشرموطة بتتمتع و تتلوى و بتاااااهييي و بتهز بززها و هو بيبوسو و ام مسكها من شعرها زي قحبو من الشارع و منزلها و فك البنطلون و نزلو و شفت اول مرة زب كبير اوي و مسكت زبو بتدت تردعو و انا كنت هنفغر و تعدلت و خرجت زبي و بتديت احلبو و هي لسا بتمص و تلحس و هو ماسك رسها من شعرها و بعد شوية نزلت انا لبني و انا بشوف امي الشرموطة الي تمنيت يفشخها الناس كلهم لسه بتمص زي القحبة متناكا و هو بيضربها على خددها و وجهها و بيئلها كدا لسا في فلوس الاسبوعين الي فاتو و رماهى على السرير و بتدى يالعها الفستان لغاية مضهر كسها الاحمر الجميل جدا و بتدا يلحسو و يخل صباعو فيه و انا اغتنمت الفرصة و خدت التلفون و بتديت اصورهم رغم ان الكمرا مش جيده عشان اهددها وقت الزوم المهم وقف و رفع رغليها لفوق و حطهم على كتفو و بتدا يدخل زبو و لما دخلو صرخت اييي و قلتلو انت وحدك الى بتشبعني يا حبيبي و بتدى يدخل و يخرج حطت ادها على بئها و فضلت تبص فيه و بتصرخ و هي كتمة صتها فضل ينكها و يشتمها بالقحبة و الشرموطة و المتناكة ام كس مشروم يعني كلام كتير و هي تتمتع و تتاوه و تقلو نكني اكتر اكتر و خرج عبد الرحمان بالمنسبة بززها الي كان هينط و فضل يفعص فيهم و يلحس الحلمات المهم فضل كدا لغاية مهرى كسها و بتدى زي المني بخرج من كسها و هيا بتااااوه و بعد كدا رفعها و عملها وضع الكلب و كان رسها على الحيط و فرق رغليها و حط زبو تاني و كان يكرر لسا تموين اسبوع الى فات و فضل ينك و يمسك بززها و يحط ادو على رسها في الحيط زي ميكون بيعدبها زي قحبة و شرموطة لغاية م بتدى يتاوه و فهمت انو رمى لبنو غوا كس امي الشرموطة و فضل حضنها مدة و بعدين ضربها على طزها و قلها يلا نستحما يا قحبة كدا سددتي كل الي عليكي يا شرموطة و ابنك العرص انا كنت النشوة في دخلي فلم اكترت لكلامه و دخلو الحمام و هي تضحك و تمزح معه بعد ربع ساعة تقريبا خرجو و لبس ملبسو و خادو بوسة متيرة و هو حاطط ايدو على طزها و هي حضناه من رأبتو و هي بتالو انت مبتشبعش دلوئتي احمد يغي و يافشنا المهم ابتدو يخططو لموعد التقابل المقبل و خرج هو و بعد شوية رغعت هي و كملت لبسها و تزوقت و لبست لبس ديق كالعادة طيزها بينا و فخدها و بززها كمان عرفت انها بتصتاض زباين بلبسها و خرجت راحت للمحل و بعد كدا خرجت انا و استحميت من العرق و المني دي كان اول مرى اشوف فيها امي بتتناك من حد و في بقية للقصة في الجزء التاني مع الاساتدة بتعتي بعد مهددتها اني عرفت و من سعتها و انا بحضر لما بتتناك و بسعدهم كمان و ايضا قصة الراجل الغني الي اشترلنا بيت تاني و عربية هو و صحابو الى كانو بيعملو حفلة على امي ادامي و دا كلو بسبب شقى و تعب كس امي الشرموطة الى عيشنا في عز و الي بيحب الى يفشخو و يعدبو و للقصة بقية….
و هاده القصة حقيقية و انا ارضت ان اشارك معكم قصتي لكي تعلمو انه هناك اناس متحررون متلنا لا يهمهم كلام الناس و مرجو ترك تعليق لاكنمل الجزء التاني