قصص سكس مكتوبة با القلم نيك امي اول مرة احس الاحساس دي قصص نيك امهات
قصص سكس مكتوبة با القلم نيك امي اول مرة احس الاحساس دي قصص نيك امهات
تبدا أحداث القصه سنه 2021 بعد ما خلصت دراسه في الجامعه وكنت ساعتها منتشي بفرحه التخرج والتفوق الدراسي وكان كل همي بعد التخرج والتفوق هذا ان اعمل في مكان عالمي ولم اكن اخشي الجيش كبقيه الشباب فكنت انا الذكر الوحيد لاهلي فذهبت لوالدتي في بيتنا وكان يبدو علي وجههي السعاده وعلي وجه امي الشوق والخوف فبادرت بالكلام
ماما انا جبت تقدير امتياز بنسبه كويسه جدا – قصص سكس محارم 2021
وإذ فجأه تزغرط امي فرحا وتكبيرا للخبر
– يااااه يا اكرم اخيرا من بكره تكلم خالك يسفرك معاه الامارات تشتغل هناك
– لا يا حاجه انا عايز اقعد معاكوا شويه واخد خبره هنا كويسه علشان اسافر علي مرتب كويس انتي كنتي وعداني بحاجه بقي
– ااه قصدك الخطوبه اياها يا ابني احنا مش قفلنا الموضوع ده قصص سكس امهات
– يا ماما انا بحب نهي وهي كمان بتحبني وبنساعد بعض
– انا عرفت اللي كان بينكم يا اكرم فبلاش تفتح القديم شوفلك بنت تانيه وانا هجوزهالك
غضبت وذهبت لغرفتي واتصلت لاطمئن علي نهي فردت عليا
-حبيبي كنت فين كل ده
– كنت بشوف نتيجتي انتي لسه نايمه يا قمر
– اه ما انا سهرانه معاك طول الليل بنفذ في طلباتك قصص سكس 2021
-احلي بنوته في احلي دنيا لسه مغيرتيش
-لا يا حبيبي لسه زي ما امرتني انام بالاندر والسنتيان بس وخايفه حد يدخل عليا
– طيب اتصوري كام صوره حلوه لطيازك وكسك وبزازك وخدي شاور كويس واختاري النهارده هتلبسبلي ايه النهارده هنحتفل انا جبت امتياز
– بجد مبروووووك يا حبيبي الف الف مبروك عقبال احصلك السنه الجايه
-ما انا مرضيتش اسافرعلشان كده علشان افضل معاكي لحد ما تتخرجي وتبقي معايا تحت عيني يالا قومي بلاش كلام كتير 10 دقايق والاقيكي بتبعتيلي من الحمام علي الواتس
-حاضر يا حبيبي يالا سلام
-نهي استني
-نعم يا حبييبي
-خدي معاكي خياره متوسطه كده هنلعب لعبه
-حاضر يا سيدي مش بتهدي انت خالص طول الوقت كده
افتح دولاب ملابسي واختار بوكسر اسود عليه رسمة كرباج وملابس اخري لااخذ حمام واستحم ودخلت الحمام ونهي ترسل لي اول رساله قصص نيك 2021
(وصف نهي بنت صاحبه جسد ممشوق قمحي يميل للابيض مهتمه بمظهر جسدها وشكله وانحرافاته كان وزنها 70 كيلو وطولها 173 وصدرها نافر وثديها مشدودان وطريان شعرها بني غامق طويل وناعم كجسدها الناعم الممشوق )
(وصف اكرم شاب طويل ب 185 سم وجسم شبه رياضي بلا زيادات ولحيه سوداء ولكن ليست بالكثيفه )
ترسل نهي اول رساله صوره لها بالبرا والاندر داخل الحمام وهي تشاور علي قلبها وهي مبتسمه
-يا عيني علي الدلع يالا اقلعي كل هدوم امبارح دي عايز شاور محترم كده
-طيب ثواني اصورلك الخياره تشوف تنفع ولا لا
ترسل نهي صوره للخياره وهي اكبر مما طلبت وغليظه ولكني تظاهرت انها المناسبه كما طلبت
-حلوه قوي دي كويسه قصص جنسية xnxx
-هتعمل بيها ايه دي هتنيكني بيها انا عايزه زبك انت اللي ينكني
-انتي عارفه اسلوبي يا نهي بحب اشوفك بتتوسلي وتتمني انيكك واريحك
-اه ما انت جبار وسيطرت علي كياني
-يالا عايزك تحلقي شعر جسمك كله وتنضفي طيزك كويس
-حاضر يا حبيبي انا اصلا شايلاه قصص سكس محارم ٢٠٢١
-هتصل فيديو كول علشان اتابعك
-وحشتيني يا قمر ووحشني جسمك ده النهارده هنتقابل
-ايوه لازم نتقابل انت اصلا بعد اللي عملته فيا امبارح خلتني هايجه عليك قوي وجسمي كله مولع نار وعايزاك تريحني وانا كنت لسه هطلب منك ده
-خلاص الساعه 6 نتقابل في شقتنا القديمه زي كل مره
-زبك حلو قوي يا حبيبي ووحشني قوي وكسي مشتاقله جدا
-زبي ده هيدلعك النهارده وهيفشخ كسك نيك
بدأ جسد نهي يستجيب ويتفاعل مع رغبتها الجنسيه وبدأت تتحسس جسدها وتداعبه
-كلامك بيهيجني قوي يا اكرم قصص نيك محارم2021
-امسكي الخياره والعبي بيها في كسك بس متدخليهاش
-ااااااه يا اكرم مش قادره امممممم عايزه ادخلها علشان خاطري
-لا اياكي ولو دخلتيها مش هنتقابل
-مش قادره يا اكرم ااااااه كسي بيجيب عايزه اريحه
-لعبي طيزك بالخياره
تعدل نهي من وضعيتها وتتخذ وضع الكلب ورأسها لاسفل
-خلي طيزك وكسك لفوق وخليهم في وش الكاميرا علشان اشوفك
تتعالي اهات نهي وتحاول كتمانها لكن رغبتها وشهوتها اعلي وكان اكرم في شده هيجانه ولكن كان هاديء مسيطر علي شهوته ومسيطر علي نهي
-خلي الخياره علي طيزك ودخليها بالراحه بشويش ولاعبي كسك بايدك
استسلمت نهي لاوامر وكلام اكرم ونفذت كل ما طلبه
كانت طيز نهي مكوره وذات انسيابيه ومنحنيات ونظيفه وفتحتها كانت ضيقه
-ااااااااااااه تعبت يا اكرم كسي مولع مش قادره قصص سكس 2021
وبدات الخياره تدخل طيز نهي ولكن بصعوبه
-الخياره كبيره قوي علي طيزي يا اكرم
-لو عندك جل او مرطب يا حبيبتي استخدميه هيسهل جامد
-في جل بتاع اخويا الصغير اهو
وضعت نهي بعض من الجل علي الخياره واخذت بعضا ومسحت به طيزها وفتحتها وادخلت اصبعها الاوسط مع الجل لداخل طيزها حتي يساعد علي دخول الخياره
-اااااااااه حلوه قوي طيزي بتتناك الخياره بقت تخش بسهوله واحساسها بيهيجني اكترعايزه زبك بقي ينيكني في كسي علشان ارتاح
دخلت نصف الخياره داخل طيز نهي وهي مستمتعه بلذتها وألمها
-دخليها كلها جوه طيزك يا حبيبتي عايز طيزك تاكلها
-ازاي مش عارفه ادخلها كلها امممممم اااااااه حلوه قوي
-دخليها وخرجيها كانك بتتناكي من زبي وكل شويه دخليها اكتر لحد ما تخش
بدات نهي تدخل وتخرج الخياره وبدات تتسارع حتي دخلت الخياره وكانت اهاتها تعلو وتكثر وجسمها ينتفض ويرتعش في قمه شهوتها
-ااااااااااااااه يا اكرم حاسه ان الخياره دخلت لبطني مش قادره طيزي بقت متناكه
-خليها بقي جوه طيزك واياكي تطلعيها لحد ما اقابلك النهارده واطلعها انا كملي شاور بقي كويس والبسي احلي حاجه عندك عايز اشوفك شرموطه معايا النهارده مش بس شرموطه عايزك متناكه وقحبه ولبوه
-انا شرموطتك انت ومتناكتك انت وقحبتك ولبوتك يا حبيبي وتحت امرك بس طيزي بتوجعني قوي عايزه اطلعها
-بلاش دلع يا نهي الساعه دلوقتي 4.30 يعني كلها ساعه ونص واطلعهالك