قصص نيك امهات هايجه تتناك من ابنها في كسها حقيقي

2K
Share
Copy the link

قصص نيك امهات هايجه تتناك من ابنها في كسها حقيقي

سكس نيك حقيقي مع شاب ينيك في كس امها نيك عنف اوي وتصراخ من نيك المولع نار

قصص نيك عنف وفيديوه نار في نيك سكس محارم
ولثواني ..
محدش فينا اتكلم قصص نيك امهات هايجه تتناك من ابنها في كسها حقيقي

انا مكنتش شايفه تعبيرات وشي بس انا كنت متؤكده اني كنت مرعوبه .. عمري

ما حسيت اني مكشوفه كده قدام حد .. انا كنت عريانه قدام (عمر) جسديا بس

نفسيا كمان انا حاسه اني عريانه اوي والغريب اني حسيت اني مبسوطه بده ..

حسيت اني عايزه اديله كل حاجه .. وبعد ان وثقت بي لاكون انا من يمتلك قلبها

وجسدها كزوج اصبحت تصارحني في التليفون بحبها والاعجاب الي اخرة

 المهم علشان مش اطول عليكوا في يوم وانا في البيت كنت قاعد لوحدي لان

بابا وماما ذهبوا لزيارة اختي المتزوجة في بلد بعيد وسوف يبيتون عندا يوما كاملا

اذا وانا جالس علي الكمبيوتر اسمع طرقات الباب تدق برفق اذ بجارتنا واقفة بالباب

واتت لتقضي حاجتها في بيتي لان اباها وامها في العمل لم ياتيان بعد والباب مغلق

علي ظن منها ان ابي وامي بالداخل
ولانها كانت مزنوقة جامد دخلت وسالت علي الحمام دون ان تسال علي ابي

او امي دخلت الحمام وانا دخلت خلفها ونظرت علي جسدها من خلال الفتحة ا

لتي في الباب بتاع الحمام الذي كان به فنحة متسعة رايت جسدها ابيض ينبظ

منه الحب ويسيل عليه الجنون لأي إنسان عاقل أو ملتزم أو بغيظ المهم رأيت

الجسد من هنا والشيطان حضر من هنا وبدأ يدور في راسي
أن أمارس معها الجنس كانت في السادسة عشر من عمرها وأنا عندي وقتها

21 سنة الأول قفلت باب البيت كويس واستنيتها لما خرجت من الحمام وقولتها

تعالي اقعدي معايا لما مامتك تيجي رفضت في الاول ولكني احسست ان هيا

عايزة تقعد معايا المهم اقنعتها ان هي تقعد معايا خاصة ان مامتها هاتطول برة

بما ان بينا حب قعدت اكلمها

فخديي و برغبته يلحس كسي و يكون مبسوط وهو بيمتعني .. عنيه العسلي

و نظرته ليا خلتني عايزاه اكثر .. كان قاعد قدامي مش لابس غير شورت بس ..

لقيت نفسي بتحرك ناحيته و بقعد بايديا الاتنين وركبتي علي السرير .. كنت

قاعده زي القطه قدامه .. كنت شايفه قطرات شهدي وهي علي شفايفه

رغم اني بحب باباه جدا بس عمري ما بسته بالشوق و لا*فه دي .. كنت

بطلع لساني الحس قطرات شهدي من علي شفايفه و بسيب لسانه يلحس لساني

 كان حاطط ايديه الاتنين علي رقبتي وصوابعه القويه بتخنقني بس بحنيه اوي

 كنا احنا الاتنين بتنتاوه و بس مش بنقول حاجه لبعض .. بعدت عنه و بصيت في

عنيه وفجاه زقيته

صحيت وحش من نومه .. عمر بدا ينيكني بقوه اوي قصص نيك امهات هايجه تتناك

من ابنها في كسها حقيقي رتمه بدا يسرع وهو بينهج و بشفايفه بيعض رقبتي

 كان بيطلع بوسطه و ينزله و بحس ان جسمه كله بينيكني .. السرير كله كان

بيترج و صوت خبط بضانه في طيزي .. لقيت نفسي بحضنه اوي .. بصرخ بصوت

عالي عايزاه يسمع قد ايه مامي مشتاقه لزبر ابنها .اااااااااه نيك مامي يا عمر

 مامي عايزه زبرك .. لقيت عمر بيمسك ايديا الاتنين كل ايد من ايديه ماسك ايدي

من ايديا و مكتفني في السرير .. ببصله في عنيه وبقوله بمشرمطه مامي عايزه

راجلها .. جيبهم في كس مامي .. متحرمش مامي من لبنك .. عمر كان بينهج

و بينيك حلو اوي .. لياقته البدنيه كانت مساعداه انه يكمل دقايق كتير عن اللي

بيقدر باباه يكملها معايا .. حسيت بنفسي قربت اجيبهم اوي علي زبره .. حسيت

بجسمي بيتشنج و حسيت برعشتي قربااااااااه عمر انا حجيبهم

حجيبهم علي زبرك ارجوك متوقفش .. نيكني جامد .. نيكنيييييييييييييي

 حسيت بكسي بيقفل علي زبره و حسيت بنفسي بترعش في حضنه قصص نيك

امهات هايجه تتناك من ابنها في كسها حقيقي